OT: Oprava ovládání oken Bylo OT: Jaké lepidlo.

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Říjen 1 23:00:47 CEST 2017

Abych taky dopověděl  jak jsem dopadl.
Jednalo se o ovládání oken v autě, již dříve jsem poslal první 3 obrázky
s nalepenými novými gumičkami:
https://www.dropbox.com/sh/st4td764e0gzk80/AACdNNwBUuIjFvChDd9YZFRka?dl=0
z této sady:
https://www.tipa.eu/cz/gumicky-na-opravu-dalkovych-ovladacu-se-silikonem-100ks/d-145387/
Ovládání nefungovalo dobře, hlavně kvůli tomu, že se zvětšila výška
plošek. Na obrázku 4 je DPS protikusu.

Další postup byl ten, že jsem nalepené gumičky sundal, malou frézkou se
snažil poškrábat až odstranit původní černé plošky, aby se výška snížila.
Nakonec jsem původní černé vodivé plošky odstranil celé a nalepil nové
plošky - obrázky 5 a 6. I toto nefungovalo dobře, bylo to v podstatě
stejné jako s původními ploškami.
Myslím, že je to tím, že tlačítko pro okno má v každém směru 2 polohy
(okno sjíždí po dobu držení a poté jede samo až na doraz), kdy se napřed
zmáčkne jedna ploška a poté další. A protože je to celé řešené
analogově, tak to prostě špatně vyhodnocuje.

Nakonec na na plošky tím silikonem nalepil hliníkovou fólii (silnější
jak alobal z nějaké misky na jídlo pro jednorázové použití) a nyní je
ovládání celkem spolehlivé - obrázky 7 a 8.
Závěr je tedy ten, že jsem tam měl nalepit fólii tím silikonem ihned a
byl od toho pokoj. Věnoval jsem tomu mnohem více času, než jsem chtěl.

Martin Hanek