Re: Dá se zničit ESP8266?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Říjen 1 22:57:05 CEST 2017

Viac sa da docitat tu
https://tech.scargill.net/a-flashing-esp-chips-surprise/ ale to uz asi
poznate. Evidentne v tom makefile su paramete pre ROM loader (ktory je
funkcny vzdy a dokaze zahlasit, ze vidi vo FLASH blbosti), aby vedel
ako ma pristupovat k FLASH. Ale blizsie detaily som nestudoval, ani
nie je trivialne z mnozstva balastu tahat dolezite informacie.
Aj ked sa Vas toto asi priamo netyka, moze to pomoct niekomu inemu.