Zalohovani W10

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Neděle Říjen 1 17:57:12 CEST 2017

Na bitovou kopi jsem pouzival sveho casu clonezilla ale koukam, ze se za ty
roky moc ve funkcnosti neposunuli.

Takze porad je to spise takove dd. Leta uz slibuji inkrementalni backu a
pored nic. Na druhou stranu pokud mate stejne velky, nebo vetsi  HDD na
zalohu tak jako posledni instance to neni zle.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Saturday, September 30, 2017 12:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zalohovani W10

Trsku si hraju s mym nabouranym systemem, viz vlakno o ESP32, na nove
instalacai Win vse chodi jak ma...

Myslel jsem, ze obnovim system do stavu kratce po instalaci, ale binarni
kopie systemu je pro windows recovery DVD nejak neviditelna, zkouseno ruzne
asi 3x, nevim, jesli si M$ dela z uzivatelu pr.el nebo je  tom jiny hacek...

Nasel jsem https://www.backup-utility.com/?adb , provedl par pokusu a zda se
mi, ze funguje velmi uspokojive, nema nekdo dlouhodobejsi zkusenosti, abych
si zase nenabil.... ? Zda se, ze je velmi nutne mit funkcni primarni
instalaci win s aplikacema, zejmena na vzdalenejsich sluzebnich cestach, z
toho jinak kouka velmi drahy prusvih.