Tloustka SMD sablony

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Listopad 28 17:01:58 CET 2017

hezky vecer
to neni moc problem.Vzal jsem rovnou desku (prkynko) a vterinovym
lepidlem jsem na ne prilepil dva
zbytky plosnych spoju (stejne vysokych jako plosnak pro osazovani)
kolmo na sebe.(treba k sobe a vlevo)
Do tohoto rohu vlozite na doraz osazovany spoj .Ze strany proti sobe
prilozite dalsi plosny spoj ,ktery uz
nemusite lepit.Potom vezmete sablonu - prilozite ji presne na dany
plosny spoj  a prilepite ji vlevo lepici paskou,
takze se sablona da odklopit .Potom nanesete pastu zleva doprava a
sablonu jenom odklopite.
(kdyz tam nedate tu pomocnou desticku (proti sobe ) tak az potahnete
pastu bude se Vam sablona
prohybat a rozmazete to.
Fanda