Tloustka SMD sablony

Úterý Listopad 28 16:06:21 CET 2017

Ja delal pokus se sablonou z Pragoboardu, slo to ale je dulezite mit
sablonu nejak pevne zafixovanou, dobre pritlacenou na celou plochu desky
a umet to sundat kolmo nahoru... Moc mi to s provizornimi udelatky neslo
nanaset idealne a na prvni pokus
Pro jeden prototyp se to IMHO ani nevyplati (pokud by to nebyla sablona
doma skoro zadarmo), pouzivam vzduchovy dispenzor a jde to take rychle.