Tloustka SMD sablony

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Listopad 28 15:50:57 CET 2017

Dekuji moc za podrobne vysvetleni, urcite pak dam vedet jak jsem dopadl -
treba to pomuze i nekomu dalsimu.

@Cizek Milan: DPS delam v printed, pokud sablonu objednam i s DPS tak
neuctuji "pripravu dat" pro sablonu (takze pro velikosti, ktere delam - do
cca 160x120 mm - uctuji 300Kc za sablonu) Telefonicky jsem overoval, ze tu
pripravu neuctuji ani kdyz jsem tu desku vyrabel uz v minulosti ("opakovana
vyroba")
A dle info v predchozim prispevku je dala i Pragoboard (a urcite i kdekdo
dalsi)

Marek