Tloustka SMD sablony

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Listopad 28 17:26:15 CET 2017

Taky hezky vecer,
ona toho je vic:
- teplota pasty, aby Vam to prilis neteklo nebo nebylo moc husty,
- prejet pokud mozno jednou pod nejakym uhlem 30% a volitelne strhnout s
vetsim uhlem. Vickrat riskujete, ze pod sablonu se dostane pasta
- u prototypu to chce skoro pokazde ocistit sablonu

Stoji to za to. Od desky s vice jak 10 soucastky se Vam sablona vyplati.
Napr u desky 1 dm2 s hodne soucastky dispenzerem budete delat 4 hodiny
misto 10 minut sablonou. To musi byt velke hobby to delat rucne kdyz
sablona stoji par. Navic ta kvalita sablonou a nasledne opravy oproti
rucnimu dispenzeru ... .

Jirka