UEFI boot.

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Listopad 28 11:27:56 CET 2017

Myslím si, že toto je něco trochu jiného. Píšete, že musíte jít do BIOSu
a zařadit jej. Jenže já jej v tom Biosu vůbec nevidím. Resp. vidím jej
jako Bios disk a ne jako UEFI disk. Aby se tam zase jako UEFi disk
objevil, musím nabootovat Clonezillu z USB flash disku jako UEFI, tam
spustit opravný skript, který zapíše do NVRAM boot record a pak jej zase
vidím a nabootuji z něj.
Vy možná UEFI boot vůbec nepoužíváte.

Martin Hanek