UEFI boot.

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Úterý Listopad 28 11:41:27 CET 2017

UEFI boot se používá (tedy písmenka sedí), ale alespoň obnova je díky bohu
možná jednodušším způsobem. Jinak by vzhledem k jeho hodnotě asi letěl do
koše. Upřímně já už se v těchto technologiích neorientuji jako kdysi - z
vlastního rozhodnutí, snažím se počítač používat jako běžný uživatel jak
nejvíce to jde.

S pozdravem,
Martin Úlehla