UEFI boot.

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Listopad 28 11:08:26 CET 2017

Moje zjištění je zatím následující:
1) Problém je s průmyslovým počítačem NISE2400. Zkoušel jsem to s SSD
Kingston sa400s37120g. Pokud PC naběhne bez připojeného disku, zmizí
boot record z NVRAM a po opětovném připojení se už jako UEFI disk neobjeví.
2) Další pokus byl se stolním počítačem se základní deskou MSI B250M
PRO-VD a jiným kusem stejného disku, firmware mají totožný. Zde to
funguje bez problému, odpojím disk a zapnu, bootuje mi ze sítě. Vrátím
disk a zapnu, nabíhá z něj.
Opakovaně jsem to zkoušel, akorát posunuje BootOrder, nyní už jsem na
Boot000A*.

Takto bych si to představoval, problém tedy asi bude v tom PC. Zkusím
donutit výrobce aby to řešil, zatím se mě snaží přesvědčit, že problém
je v SSD.

Martin Hanek