UEFI boot.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 27 22:55:07 CET 2017

Já měl úplně stejný problém s WIN7  + ssd disk A-DATA  SU 800 + UEFI BIOS.
Hodně mě to potrápilo, s jiným SSD to nedělalo. Po dlouhých laboracích
nakonec problém zmizel po výměně SATA kabelu!
Nechápu to, asi špatné kontakty, ale opravdu to bylo kabelem. Šel poměrně
zlehka zasunout jak do desky tak do disku. Po výměně za jiný z příbalu pro
Asrock desku to úplně zmizelo.
A běhá to bez problémů i s původním SSD diskem :-)
Ten Asrock kablík jde ale ztuha a má takovou kovovou pojistku.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>