Záložný zdroj + externí baterie

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Listopad 17 22:51:20 CET 2017

Radek Benedikt píše v Pá 17. 11. 2017 v 22:31 +0100:
> V kategorii 1kW a vice je toho s externim packem dost, ale jde spis o
> to kolik do toho chce clovek dat. Je to ze segmentu profi a proto to
> neni bezne v eshopech. Nicmene staci se podivat primo k Eatonu ci
> APC,

Jinak jeste dodam dve drobnosti:
1) Ty batery packy maji casto i elektroniku a komunikaci uvnitr. Takze
to umi u daneho bloku baterek hlidat "zivotnost" (A pripadalo mi ze i
celkem prijatelne).
2) Pokud nemaji byt dost podstatne problemy s pojistovnou/revizemi/...
tak neni povoleno zasahovat do zapojeni. Takze dobastleny baterry pack
pro UPS kde to neni povoleno vyrobcem je primo pruser.

Radek (benedikt2hw.cz)