Záložný zdroj + externí baterie

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Listopad 17 22:31:30 CET 2017

V kategorii 1kW a vice je toho s externim packem dost, ale jde spis o
to kolik do toho chce clovek dat. Je to ze segmentu profi a proto to
neni bezne v eshopech. Nicmene staci se podivat primo k Eatonu ci APC,
najit si P/N baterypacku v manualu od konkretni UPS a pak to dohledat.

A v SoHo kategorii se daji vyhrabat UPS bez baterek. Treba
Power Walker Inverter 1000VA 3steps intelligent charging control 10A
w/o battery
Energenie by Gembird invertor 600W, sinusový, 14V DC do 30A
Qoltec Inverter/ Emergency power supply Pure Sine Wave 300W 500VA LCD
black

To prvni reseni obcas nekde i mame, to druhe jsme zatim nikde
nedavali.

UNET ma u vetsich uzlu predelavane APCka s hromadou baterek (+- z
nakladaku). Ty UPS jsou ale ne zrovna male a ten pulden behu na baterku
zvladaji. Pokus znameho o napodobeni ale byl docela tragicky... (stihl
to ale nastesti uhasit vcas).

Radek (benedikt2hw.cz)