tlaciaren pre motivy dps

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pondělí Listopad 13 12:19:47 CET 2017

Hlavně zkoušet všechny co máte v dosahu, kvalita není úměrná ceně... Sám si
udržuji a investuji práci do první laserovky co jsem si koupil - Xerox
Phaser 3117, která nestála ani dva tisíce v roce 2007 a je skvělá na tvorbu
DPS - jak na fólii, tak na přímé přežehlení toneru. Ani ji nepoužívám na
běžný tisk, byla by to škoda. Další taková už mi rukama neprošla i když na
běžný tisk už mám snad třetí.

Možná je to i právě tím stářím... neuměli ještě tak šetřit tonerem.

Martin