tlaciaren pre motivy dps

Pondělí Listopad 13 12:56:03 CET 2017

To je určitě potřeba, nejdřív vyzkoušet všechno v dosahu. Já jsem to udělal a
nejlepší výsledek zatím je na ČB laserovce HP LJ P2050 s dvěma fóliema na sobě, i
tak je občas trochu potíž se soutiskem těch dvou předloh a s přesností vůči tišťáku
(když desky gravíruju, tak při dělání masky jsou už pady hotové, ale protože jsou
vyrobené na jiné mašině než kdyby se to leptalo podle předlohy na fólii vytištěné na
stejné tiskárně, tak i tady se projeví problém nepřesného (sou)tisku).

Akorát teď je to tak, že bychom měli tak jako tak kupovat novou tiskárnokopírku,
takže kdyby zároveň i dobře tiskla předlohy na DPS, byl by to její plus do výběru. A
proto jsem se o tu 6605 zajímal.

D.O.