tlaciaren pre motivy dps

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 13 12:05:33 CET 2017

Nechcete vyzkoušet nejdříve obyčejnou inkoustovku (motivy jsem dělal s
HP) a k ní vhodné fólie? Já s ní měl dobré výsledky a bylo to celkově
za pár peněz. Když jsem měl originál HP náplň tak ani po měsíci
nečinnosti nezasychala a tiskla pěkně. Nebylo potřeba žádné fetování,
fixa atd. Prostě se to jenom vytisklo (v ovladači vybrat tisk jenom s
černou náplní, vybrat maximální rozlišení), počkalo až to zaschne
(minuty) a šlo se na osvitku.