Elektromobily, a vyzera to realne

balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 11 11:46:51 CET 2017

Vidis Jano, elektricke auta nie su ziadna buducnost. Predstav si taku
tradicnu hw-listovicu. 20 ludi pride na pivo elektroautom, prvy z nich
pouzije zasuvku na dobitie a ostatni si nemaju kam zastrcit. Chudak
Franta. Bude si muset dat tretiu veceru a precitat noviny na pumpe pri
Tescu. Inak do Brna nedojde.

A nie len to, bez zasuvky nikto nemoze ukazat jeho zariadenia a
prirastky za ostatny rok. Ja v tom mam jasno - uplne slepa cesta...