Elektromobily, a vyzera to realne
balu
balu na k-net.fr
Sobota Listopad 11 11:46:51 CET 2017
Vidis Jano, elektricke auta nie su ziadna buducnost. Predstav si taku
tradicnu hw-listovicu. 20 ludi pride na pivo elektroautom, prvy z nich
pouzije zasuvku na dobitie a ostatni si nemaju kam zastrcit. Chudak
Franta. Bude si muset dat tretiu veceru a precitat noviny na pumpe pri
Tescu. Inak do Brna nedojde.
A nie len to, bez zasuvky nikto nemoze ukazat jeho zariadenia a
prirastky za ostatny rok. Ja v tom mam jasno - uplne slepa cesta...
On 11/11/2017 08:29, Martin Úlehla wrote:
> Není zač, zásuvka určitě není potřeba, naše dodávky i minibusy se dají
> nabíjet i z běžné třífázové zásuvky. Jen jsem si osobně ověřil dobrý
> důvod proč mají speciální zásuvky pro dobíjení elektromobilů zámky. Na
> firemním večírku kde jsme jeli jedním z minibusů mi někdo vytáhl
> dobíjení po deseti minutách, takže když jsme k němu po třech hodinách
> přišli čekalo nás dost nepříjemné překvapení - a velmi úsporná jízda
> zpět domů :).
>
> Nicméně s mým výjezdem někam za pivem to bude horší, momentálně jsem
> ještě stále příliš potřebný doma. Ze stejného důvodu jsem i odešel z
> předchozího zaměstnání. Každopádně děkuji za pozvání.
>
> K "nabíjecím" stanicím jsem se špatně vyjádřil. Opravdu mají dvě výměnné
> stanice, kromě té co jste zmínil ještě přímo v Bratislavě na Staré
> Vajnorské. Nabíjecích stojanů pak mají vícero po celé Bratislavě i
> Slovensku.
>
> Rekuperaci samozřejmě dodávky i autobusy mají, ale vždy je lepší energii
> vůbec neodebrat a dodávky krásně plachtí na neutrál díky své vyšší
> hmotnosti. Dá se na to rychle zvyknout a využívat to. Řidiči rozvozů ale
> spíše využívají agresivní akceleraci.
>
> U autobusu je to ještě lepší - rekuperace je ovládaná pákou retardéru a
> řidiči ji využívají "přirozeně" jak jsou zvyklí.
>
> S pozdravem,
> Martin Úlehla
>
Další informace o konferenci Hw-list