Elektromobily, a vyzera to realne

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Sobota Listopad 11 12:02:40 CET 2017

tak do kufru pribalis elektrocentralu a mas vystarano

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Saturday, November 11, 2017 11:47 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Elektromobily, a vyzera to realne

Vidis Jano, elektricke auta nie su ziadna buducnost. Predstav si taku tradicnu hw-listovicu. 20 ludi pride na pivo elektroautom, prvy z nich pouzije zasuvku na dobitie a ostatni si nemaju kam zastrcit. Chudak Franta. Bude si muset dat tretiu veceru a precitat noviny na pumpe pri Tescu. Inak do Brna nedojde.

A nie len to, bez zasuvky nikto nemoze ukazat jeho zariadenia a prirastky za ostatny rok. Ja v tom mam jasno - uplne slepa cesta...