Osvitky z TME

balu balu na k-net.fr
Pondělí Listopad 6 09:18:28 CET 2017

Zdravim osadenstvo,

pouziva niekto tieto osvitky z TME
https://www.tme.eu/sk/details/bel14017/zariadenia-pre-osvit/isel/

Chcel by som vediet aka je typicka doba expozicie pre standardny
fotocitlivy material napriklad z GME. Teraz mame s doma vyrabanymi
osvitkami radovo 45-60 sekund. Cas je vyborny, umoznuje spracovat vela
dosiek v rychlom slede, ale mechanicka konstrukcia nie je uplne
optimalna, tak by som rad zaobstaral nieco profesionalnejsie.

Je to taky tip na vianocny darcek, rad by som dva kusy zaobstaral na
ZENIT. Ak by niekto este potreboval vytvorit naklady na firmu a chcel by
potesit bandu pubertiakov tak by bola mopznost :-)

b.