Re: Říditelný ventilátor

Pondělí Listopad 6 09:02:24 CET 2017

Tak třeba tady v datasheetu píšou "do not use PWM":

https://www.gme.cz/data/attachments/dsh.625-273.1.pdf

Potřebujete určitě řídit otáčky s PWM? V PC je u ventilátorů obvykle
regulace lineární, pokud to není 4-drátový ventilátor, ale ten na to
má extra vstup:

http://pavouk.org/hw/fan/fan4wire.html

P.K.