Osvitky z TME

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Listopad 6 09:42:34 CET 2017

Zdravím,

Tuto jsem měl možnost provozovat osobně, měl jsem ji od kamaráda na zápůjčku.
Osvit jsem používal jak na DPS z GME, tak na materiál z TME a v podstatě to vycházelo velmi obdobně - kolem 55s.

Vadil mi systém přikládání DPS, tak jsme si do firmy nakonec pořídili tento aparát https://www.vyroba-dps.cz/Osvitova-jednotka-Pluvex-1410-d33.htm

Výhoda pro mě je, že vidím jak přiléhá klišé k DPS přesně na rozměry; poté již přiklopím samotné víko s lampami.

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Monday, November 6, 2017 9:18 AM
To: HW-news
Subject: Osvitky z TME

Zdravim osadenstvo,

pouziva niekto tieto osvitky z TME
https://www.tme.eu/sk/details/bel14017/zariadenia-pre-osvit/isel/

Chcel by som vediet aka je typicka doba expozicie pre standardny fotocitlivy material napriklad z GME. Teraz mame s doma vyrabanymi osvitkami radovo 45-60 sekund. Cas je vyborny, umoznuje spracovat vela dosiek v rychlom slede, ale mechanicka konstrukcia nie je uplne optimalna, tak by som rad zaobstaral nieco profesionalnejsie.

Je to taky tip na vianocny darcek, rad by som dva kusy zaobstaral na ZENIT. Ak by niekto este potreboval vytvorit naklady na firmu a chcel by potesit bandu pubertiakov tak by bola mopznost :-)

b.