baterie HE3DA

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Listopad 2 07:33:33 CET 2017


No na todle jsem s prominutím alergický. My z ostravska mužem za to že tu
máme uhlí a stáhli se tu "pracovní sily" a ty nepracující živly z celé
republiky? My můžeme za to že tu máme splundrovane komplet prostředí? A
nevím kudyma teče těch dotací více, jestli na Ostravsku nebo v Praze
potažmo středočeském kraji.
A tato firma o které se tu bavíte potažmo ta spřažená je registrovaná v
Praze.
Pokud a jestli jim to bude fungovat tak to budou líp investované dotace než
ty do věčně opravovaných ubytoven a sociálních bydlení , nebo ty
proinvestováne do kotlikovych dotací a slunečních nesmyslů, kdy se cena
vynásobí dvakrát a člověk který to instaluje zaplatí stejně tu cenu za
kterou by to pořídil sám , todle ja beru jako dosti velký tunel pro pár
šťastných montážních firem a spřátelených firem.

Dne 2. 11. 2017 1:10 dopoledne napsal uživatel "Petr Kubáč" <
petrkubac na 802.cz>:

> Královsky se bavím z představy řízení reakčního momentu u gyrobusu
>
> Když se vrátím k bateriím - zvířátka jsou z energetického hlediska
> "hybrid" spalování tuků ( a cukrů ) v buňkách vede k syntéze makroergických
> sloučenín ATP. NAD, FAD a ty ženou ostatní chemické reakce. V
> makroergických sloučeninách je v každém okamžiku energie na několik desítek
> sekund života.
>
> Otázkou je proč třeba mně příroda opatřila 30 kily chemicky stabilního
> sádla, když mě mohla opatřit asi 700 kily vysoce nestabilních
> makroergických sloučenin že ?   Podobný poměr je i u aut Benzín / baterie.
>
> firma HE3DA je podle mně podvod - Ostravsko je díky "podpoře zaostalého
> regionu" nacucané mentalitou "vymysli cokoliv, abychom dosáhli na dotace"
>
> Zdraví Petr Kubáč
>
>
>
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Thursday, November 02, 2017 12:05 AM
> Subject: Re: baterie HE3DA
>
>
> Takže je to jasné:
>>
>> Použije se britský model, jen s malou změnou:
>> Přízemí plné setrvačníků, lidé budou v horním patře.
>>
>> Řídící elektronika bude kromě zajištění běžné ovladatelnosti ještě
>> schopna aktivně bránit několika typům nehod:
>>
>> 1. Překlopení na bok.
>> 2. Hodiny
>> 3. Kolize s osobním vozem, pokud jeho dráha neprochází středem autobusu:
>> Např. bočnímu nárazu do přední části zabrání zvednutím "na zadní", čelnímu
>> nárazu do pravého světla jízdou po levých kolech, ...
>>
>> PH
>>
>> -----Původní zpráva----- From: balu na home
>> znova, autobus nie je tak jednoduchy ako vrtulnik. Mame tri osi, takze
>> aj ten druhy mensi zotrvacnik musi byt trojosovy a samozrejme
>> protibezny...
>>
>>
>> On 01/11/2017 22:14, Miroslav Šinko wrote:
>>
>>> to sa da vyriesit druhym mensim zotrvacnikom s vodorovnou osou niekde v
>>> zadnej casti autobusu, ktoremu sa bude zataz regulovat podla potreby
>>> vyrovnavania momentu hlavneho zotrvacnika. ako na vrtulniku :-D
>>>
>>> miro
>>>
>>> On 1.11.2017 22:09, Michal Lukac wrote:
>>>
>>>> Ked je osa zotrvacniku zvisle tak to co bude robit problem pri zatacani
>>>> nie je gyroskopicky moment ale reakcny moment od skrine tej
>>>> prevodovky/gyroskopu.
>>>> Pri zatazi zotrvacnika sa bude snazit to auto otacat okolo zvislej osi,
>>>> ci sa mylim?
>>>>
>>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20171102/297c809c/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list