baterie HE3DA

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Listopad 2 01:08:29 CET 2017


Královsky se bavím z představy řízení reakčního momentu u gyrobusu

Když se vrátím k bateriím - zvířátka jsou z energetického hlediska "hybrid" 
spalování tuků ( a cukrů ) v buňkách vede k syntéze makroergických sloučenín 
ATP. NAD, FAD a ty ženou ostatní chemické reakce. V makroergických 
sloučeninách je v každém okamžiku energie na několik desítek sekund života.

Otázkou je proč třeba mně příroda opatřila 30 kily chemicky stabilního 
sádla, když mě mohla opatřit asi 700 kily vysoce nestabilních makroergických 
sloučenin že ?   Podobný poměr je i u aut Benzín / baterie.

firma HE3DA je podle mně podvod - Ostravsko je díky "podpoře zaostalého 
regionu" nacucané mentalitou "vymysli cokoliv, abychom dosáhli na dotace"

Zdraví Petr Kubáč





----- Original Message ----- 
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 02, 2017 12:05 AM
Subject: Re: baterie HE3DA


> Takže je to jasné:
>
> Použije se britský model, jen s malou změnou:
> Přízemí plné setrvačníků, lidé budou v horním patře.
>
> Řídící elektronika bude kromě zajištění běžné ovladatelnosti ještě schopna 
> aktivně bránit několika typům nehod:
>
> 1. Překlopení na bok.
> 2. Hodiny
> 3. Kolize s osobním vozem, pokud jeho dráha neprochází středem autobusu: 
> Např. bočnímu nárazu do přední části zabrání zvednutím "na zadní", čelnímu 
> nárazu do pravého světla jízdou po levých kolech, ...
>
> PH
>
> -----Původní zpráva----- 
> From: balu na home
> znova, autobus nie je tak jednoduchy ako vrtulnik. Mame tri osi, takze
> aj ten druhy mensi zotrvacnik musi byt trojosovy a samozrejme 
> protibezny...
>
>
> On 01/11/2017 22:14, Miroslav Šinko wrote:
>> to sa da vyriesit druhym mensim zotrvacnikom s vodorovnou osou niekde v
>> zadnej casti autobusu, ktoremu sa bude zataz regulovat podla potreby
>> vyrovnavania momentu hlavneho zotrvacnika. ako na vrtulniku :-D
>>
>> miro
>>
>> On 1.11.2017 22:09, Michal Lukac wrote:
>>> Ked je osa zotrvacniku zvisle tak to co bude robit problem pri zatacani
>>> nie je gyroskopicky moment ale reakcny moment od skrine tej
>>> prevodovky/gyroskopu.
>>> Pri zatazi zotrvacnika sa bude snazit to auto otacat okolo zvislej osi,
>>> ci sa mylim?
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list