baterie HE3DA

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 00:05:28 CET 2017


Takže je to jasné:

Použije se britský model, jen s malou změnou:
Přízemí plné setrvačníků, lidé budou v horním patře.

Řídící elektronika bude kromě zajištění běžné ovladatelnosti ještě schopna 
aktivně bránit několika typům nehod:

1. Překlopení na bok.
2. Hodiny
3. Kolize s osobním vozem, pokud jeho dráha neprochází středem autobusu: 
Např. bočnímu nárazu do přední části zabrání zvednutím "na zadní", čelnímu 
nárazu do pravého světla jízdou po levých kolech, ...

PH

-----Původní zpráva----- 
From: balu na home
znova, autobus nie je tak jednoduchy ako vrtulnik. Mame tri osi, takze
aj ten druhy mensi zotrvacnik musi byt trojosovy a samozrejme protibezny...


On 01/11/2017 22:14, Miroslav Šinko wrote:
> to sa da vyriesit druhym mensim zotrvacnikom s vodorovnou osou niekde v
> zadnej casti autobusu, ktoremu sa bude zataz regulovat podla potreby
> vyrovnavania momentu hlavneho zotrvacnika. ako na vrtulniku :-D
>
> miro
>
> On 1.11.2017 22:09, Michal Lukac wrote:
>> Ked je osa zotrvacniku zvisle tak to co bude robit problem pri zatacani
>> nie je gyroskopicky moment ale reakcny moment od skrine tej
>> prevodovky/gyroskopu.
>> Pri zatazi zotrvacnika sa bude snazit to auto otacat okolo zvislej osi,
>> ci sa mylim? 



Další informace o konferenci Hw-list