<div dir="auto">No na todle jsem s prominutím alergický. My z ostravska mužem za to že tu máme uhlí a stáhli se tu "pracovní sily" a ty nepracující živly z celé republiky? My můžeme za to že tu máme splundrovane komplet prostředí? A nevím kudyma teče těch dotací více, jestli na Ostravsku nebo v Praze potažmo středočeském kraji. <div dir="auto">A tato firma o které se tu bavíte potažmo ta spřažená je registrovaná v Praze. </div><div dir="auto">Pokud a jestli jim to bude fungovat tak to budou líp investované dotace než ty do věčně opravovaných ubytoven a sociálních bydlení , nebo ty proinvestováne do kotlikovych dotací a slunečních nesmyslů, kdy se cena vynásobí dvakrát a člověk který to instaluje zaplatí stejně tu cenu za kterou by to pořídil sám , todle ja beru jako dosti velký tunel pro pár šťastných montážních firem a spřátelených firem.</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 2. 11. 2017 1:10 dopoledne napsal uživatel "Petr Kubáč" <<a href="mailto:petrkubac@802.cz">petrkubac@802.cz</a>>:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Královsky se bavím z představy řízení reakčního momentu u gyrobusu<br>
<br>
Když se vrátím k bateriím - zvířátka jsou z energetického hlediska "hybrid" spalování tuků ( a cukrů ) v buňkách vede k syntéze makroergických sloučenín ATP. NAD, FAD a ty ženou ostatní chemické reakce. V makroergických sloučeninách je v každém okamžiku energie na několik desítek sekund života.<br>
<br>
Otázkou je proč třeba mně příroda opatřila 30 kily chemicky stabilního sádla, když mě mohla opatřit asi 700 kily vysoce nestabilních makroergických sloučenin že ?   Podobný poměr je i u aut Benzín / baterie.<br>
<br>
firma HE3DA je podle mně podvod - Ostravsko je díky "podpoře zaostalého regionu" nacucané mentalitou "vymysli cokoliv, abychom dosáhli na dotace"<br>
<br>
Zdraví Petr Kubáč<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
----- Original Message ----- From: "Pavel Hudecek" <<a href="mailto:edizon@seznam.cz" target="_blank">edizon@seznam.cz</a>><br>
To: "HW-news" <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Sent: Thursday, November 02, 2017 12:05 AM<br>
Subject: Re: baterie HE3DA<br>
<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Takže je to jasné:<br>
<br>
Použije se britský model, jen s malou změnou:<br>
Přízemí plné setrvačníků, lidé budou v horním patře.<br>
<br>
Řídící elektronika bude kromě zajištění běžné ovladatelnosti ještě schopna aktivně bránit několika typům nehod:<br>
<br>
1. Překlopení na bok.<br>
2. Hodiny<br>
3. Kolize s osobním vozem, pokud jeho dráha neprochází středem autobusu: Např. bočnímu nárazu do přední části zabrání zvednutím "na zadní", čelnímu nárazu do pravého světla jízdou po levých kolech, ...<br>
<br>
PH<br>
<br>
-----Původní zpráva----- From: balu@home<br>
znova, autobus nie je tak jednoduchy ako vrtulnik. Mame tri osi, takze<br>
aj ten druhy mensi zotrvacnik musi byt trojosovy a samozrejme protibezny...<br>
<br>
<br>
On 01/11/2017 22:14, Miroslav Šinko wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
to sa da vyriesit druhym mensim zotrvacnikom s vodorovnou osou niekde v<br>
zadnej casti autobusu, ktoremu sa bude zataz regulovat podla potreby<br>
vyrovnavania momentu hlavneho zotrvacnika. ako na vrtulniku :-D<br>
<br>
miro<br>
<br>
On 1.11.2017 22:09, Michal Lukac wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Ked je osa zotrvacniku zvisle tak to co bude robit problem pri zatacani<br>
nie je gyroskopicky moment ale reakcny moment od skrine tej<br>
prevodovky/gyroskopu.<br>
Pri zatazi zotrvacnika sa bude snazit to auto otacat okolo zvislej osi,<br>
ci sa mylim?<br>
</blockquote></blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a> <br>
</blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>