Anemometer pre meteostanicu

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 1 11:36:41 CET 2017

Hm, pekne vyuzitie existujucich komponentov.
Ake loziska ma ten motor? Vrtula ich zatazuje aj axialne. Pocita sa s tym?

Ja by som sa chcel vlastnej konstrukcii vyhnut, hlavne preto, te sa
bude mozno realizovat aj mala seria. TAm by pre buduce mozne poruchy
bolo komercne cidlo vyhodou. Vzhladom na mne zname komercne anemometre
ale vlastna konstrukcia nie je uplne vylucena. Ale chcel by som trochu
viac, ako pingpongovu lopticku na tri roky.