Anemometer pre meteostanicu

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 1 11:20:26 CET 2017

Aha, tu som viacmenej dostal odpoved na moju otazku:
http://lancet.mit.edu/mwall/projects/weather/   prispevok dna 17 Sep 2013

Je tam zmienka o modifikacii a porovnavacie fotografie. Vidiet, ze
cidla su temer rovnake aj konstrukcne aj rozmerovo. (povodne sa mi
zdalo, ze nove je mensie, preto som sa tu pytal)
Na zaciatok to bude stacit, aj ked nemam velke iluzie o dlhodobej
spolahlivosti. Je to taka hracka.