Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 23 13:20:29 CEST 2017

Mate pravdu...

Ted jsem dohledal TTD k te original powerbance a to vypada vcelku bez
problemu:

Technical specifications
Battery technology Lithium ion
Capacity < 100 Wh (97 Wh)
UN classification UN3481 (lithium-ion batteries packed with equipment)
AC power supply Input range 100–240V, 50–60Hz, 1.0-1.5A Nominal for
aircraft use 110V, 400Hz
DC converter Input range 12V / 24V, 13A / 6.5A
Battery output voltage (24V / 26V) ± 0.5V, 90W continuous
Power supply unit output current (rated) 3.75 A
Battery output current (rated) 3.75 A / 3.46 A
Standby current < 100 μA
Protection Overcharge, overdischarge, excess current, short circuit, high
temperature

Jinak chladi se to tim vzduchem co pres to prochazi a samo se to dochlazuje
jeste radove 10-30 minut po pouziti (minimalni vykonem). Zrejme pokud vse
tesni tak je ta spotreba opravdu mala. Zazil jsem ale, ze se mi to jednou
trochu svezlo a jelo to na plnej vykon a to to bylo uplne varici takze
opravdu to asi umi tech 70W kousnout.

sesticlanek 5.8Ah ma 127Wh a vyjde na na 1400kc a asi by to bylo i
resitelne dvema UPSkovejma gelovkama 7Ah jako levne reseni - zacinam byt
zase klidny

RV