Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 25 09:42:47 CEST 2017

Dnes jsem zapnul klimatizaci (vyhrivani a zvlhcovani) do rezimu automatiky
a spotreba se rapidne zvysila.

Po 6h spanku spotreba 264Wh coz uz na dve 7Ah gelovky neni. Spickovy prikon
byl 47 W.

Nicmene bez klimatizace se da bez problemu na vylete fungovat. To je jen
takovy velmi prijemny bonus toho zarizeni.

Powerbanku vyresim asi tak, ze vezmu dve 7Ah gelovky a rele, ktere v klidu
propoji baterie seriove a pokud zapojim nabijeci kabel (auto zasuvka 12V)
tak je spoji paralelne (tim se baterie i budou neustale rovnat) - nabijet
se bude za jizdy, kde je napeti stabilizovano na 14.5V.

Tak jen kdyby to nekdo shanel - zarizeni je AirSense 10 Elite a vyrobce
ResMed.

http://www.unimedis.cz/lecba-spankovych-poruch/pristroje/cpap/airsense-10-elite.html

RV