<div dir="ltr">Mate pravdu...<div><br></div><div>Ted jsem dohledal TTD k te original powerbance a to vypada vcelku bez problemu:</div><div><br></div><div>Technical specifications </div><div>Battery technology Lithium ion </div><div>Capacity < 100 Wh (97 Wh) </div><div>UN classification UN3481 (lithium-ion batteries packed with equipment)</div><div>AC power supply Input range 100–240V, 50–60Hz, 1.0-1.5A
Nominal for aircraft use 110V, 400Hz </div><div>DC converter Input range 12V / 24V, 13A / 6.5A </div><div>Battery output voltage (24V / 26V) ± 0.5V, 90W continuous </div><div>Power supply unit output
current (rated)
3.75 A </div><div>Battery output current (rated) 3.75 A / 3.46 A </div><div>Standby current < 100 μA </div><div>Protection Overcharge, overdischarge, excess current, short circuit,
high temperature </div><div><br></div><div>Jinak chladi se to tim vzduchem co pres to prochazi a samo se to dochlazuje jeste radove 10-30 minut po pouziti (minimalni vykonem). Zrejme pokud vse tesni tak je ta spotreba opravdu mala. Zazil jsem ale, ze se mi to jednou trochu svezlo a jelo to na plnej vykon a to to bylo uplne varici takze opravdu to asi umi tech 70W kousnout.</div><div><br></div><div>sesticlanek 5.8Ah ma 127Wh a vyjde na na 1400kc a asi by to bylo i resitelne dvema UPSkovejma gelovkama 7Ah jako levne reseni - zacinam byt zase klidny </div><div><br></div><div>RV</div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 23. května 2017 13:11 Tomáš Mazouch <span dir="ltr"><<a href="mailto:mazouch@ica.cz" target="_blank">mazouch@ica.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Odhadovanych 70W je jak predni zarovka do auta (a jeste kus). Pokud ta vec neni velika nebo netopi jak krava, da se predpokladat ze chyba bude v odhadovane spotrebe. Zacal bych merenim realne spotreby. Mozna je zdroj tak tucny, aby zvladl spicky.<br>
<br>
  TomM<br>
<br>
P.S. Predpokladam, ze to zadnou (vyznamnou) praci ve fyzikalnim smyslu slova (tedy ze by tudy ty watty mohly odejit zase jinam) nekona.<br>
<br>
<br>
Dne 23.5.2017 v 12:59 hwnews konference napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><span class="gmail-">
Tak me napadlo se kouknout k vyrobci toho bazmeku a jsem mirne zmateny....<a href="http://www.resmed.com/us/dam/documents/products/accessory/power-station-ii/fact-sheet/1015123_rps-II_fact-sheet_amer_eng.pdf" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.resmed.c<wbr>om/us/dam/documents/products/a<wbr>ccessory/power-station-ii/fact<wbr>-sheet/1015123_rps-II_fact-<wbr>sheet_amer_eng.pdf</a> <br>
<br>
bud je v tom jadernej reaktor a ne Lipolky jak pisou a nebo ty prikony toho bazmeku jsou vyrazne mensi nez vyplyva z toho adapteru<br>
<br></span>
Podle vahy te externi baterie 0.9kg to odhaduji tak maximalne na 6 seriovych clanku 5800mAh (modelarskej triclanek 5800mAh na <a href="http://hobbykingu.com" rel="noreferrer" target="_blank">hobbykingu.com</a> <<a href="http://hobbykingu.com" rel="noreferrer" target="_blank">http://hobbykingu.com</a>> ma psanou hmotnost 480g). Hmm musim vytahnout powermetr a zitra rano uvidim.<br>
<br>
RV<br>
<br>
Dne 23. května 2017 12:42 Jan Waclawek <<a href="mailto:konfera@efton.sk" target="_blank">konfera@efton.sk</a> <mailto:<a href="mailto:konfera@efton.sk" target="_blank">konfera@efton.sk</a>>> napsal(a):<div><div class="gmail-h5"><br>
<br>
    V suvislosti s<br>
    <a href="http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-October/482295.html" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/pipermail/hw<wbr>-list/2015-October/482295.html</a><br>
    <<a href="http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-October/482295.html" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/pipermail/h<wbr>w-list/2015-October/482295.htm<wbr>l</a>><br>
    boli spomenute<br>
    <a href="https://www.karavan.cz/palivoveclankx0-palivove-clanky-efoy-a-vega.htm" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.karavan.cz/palivov<wbr>eclankx0-palivove-clanky-efoy-<wbr>a-vega.htm</a><br>
    <<a href="https://www.karavan.cz/palivoveclankx0-palivove-clanky-efoy-a-vega.htm" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.karavan.cz/palivo<wbr>veclankx0-palivove-clanky-<wbr>efoy-a-vega.htm</a>><br>
<br>
    wek<br>
<br>
<br>
    ----- Original Message ---------------<br>
<br>
<br>
    >Zdravim,<br>
    ><br>
    >jak jsem zminoval uz pred casem jsem nucen spat pomoci el.<br>
    bazmeku, ktery<br>
    >mi upravuje dychani.<br>
    ><br>
    >Ted to nebylo nijak akutni, ale budu drive nebo pozdeji resit<br>
    situaci, kdy<br>
    >bych chtel spat nekde kde neni jednoduche reseni privodu 230V.<br>
    ><br>
    >Zarizeni je napajeno z 90W adapteru 24V/3.75A. Zatim jsem nemeril<br>
    realanou<br>
    >spotrebu energie za noc, ale je nutne pocitat, ze to cca 70W bude<br>
    zrat - je<br>
    >to ovlivneno pomerne hodne faktory - jednak tim jakej je unik vzduchu<br>
    >maskou (obcas muze hur tesnit a kvuli zajisteni tlaku musi<br>
    kompresor pridat<br>
    >vykon) a druhak nastavenim klimatizace (ma to nastavitelnou teplotu a<br>
    >vlhkost - umi to jak ohrivat tak chladit). Klimatizacni modul se<br>
    da ale<br>
    >vyjmout a provozovat to bez neho.<br>
    ><br>
    >Pokud budu pocitat s nejakou rezervou vychazi mi to na cca 900Wh<br>
    na cca 10h<br>
    >(realne spim 6-7 podle statistik co z toho lezou - vzdycky mi<br>
    stacilo malo).<br>
    ><br>
    >At ale pocitam jak pocitam tak mi to vychazi na strasnou baterku....<br>
    ><br>
    >Lipolky - 12ks baterie 3S1P 5800mAh - poskladane 2S6P - vaha cca<br>
    6kg cena<br>
    >cca 11.000Kc!!!<br>
    >Pb gelovky - 2x 12V/33Ah - cena cca 5.000Kc ale vaha 22kg!!<br>
    ><br>
    >At premyslim jak premyslim tak to nema moc reseni....jak jsou na tom<br>
    >palivove clanky?<br>
    ><br>
    >Abych zacal vymyslet nejakou miniaturni mikroelektrocentralu...a<br>
    jak ji<br>
    >odhlucnit.<br>
    ><br>
    >RV<br>
<br>
    ______________________________<wbr>_________________<br></div></div>
    HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.HW.cz</a>><br>
    <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>><br>
    <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
    <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/lis<wbr>tinfo/hw-list</a>><span class="gmail-"><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</span></blockquote><div class="gmail-HOEnZb"><div class="gmail-h5">
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div></div>