Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 23 12:17:25 CEST 2017

No na lodi to nemusim resit - respektive maximalne trochu pridam na
trakcnich bateriich a pouziju menic 12->24V. A na dobijeni je tam lodni
motor, elektrocentrala, solarni panel a samozrejme moznost pripojky 230V
pokud jsem nekde v pristavu.

Chteli jsme ale treba letos jet nekam pod stan (takovej putak autem) -
krmit to z baterky v aute tak rano nejspis nenastartuji (je tam sice 80Ah,
ale s menicem to kousne 2x vetsi proud) a druhak to hluboke vybijeni nedela
startovaci baterii moc dobre. Jasne v tom aute se da jeste nejak vydejchat
ty dve olovene baterie nekde v kufru, ale neni to zadnej zazrak. Ale treba
vylet nekam na motorce je uz uplne mimo realitu - zarizeni samotne je
velikosti bezneho radiobudiku - neni problem jej vozit sebou. Stacilo by mi
opravdu aby to vydrzelo aspon jednu noc.

RV