Powerbanka 900Wh

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Úterý Květen 23 12:37:27 CEST 2017

S kamarádem řešíme něco podobného, má také silnou Apnoe (špatné spaní) a řešíme kam s nějakou „power bankou“ na motorku. Dle mého je to vzhledem k vysoké spotřebě nereáné, ale zatím to za hlavu úplně nehážeme. Napadlo mě něco obdobného s bateriemi z UPSek, ale je to váha navíc a přes noc to vydrží asi minimálně…

R.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Tuesday, May 23, 2017 12:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Powerbanka 900Wh

No na lodi to nemusim resit - respektive maximalne trochu pridam na trakcnich bateriich a pouziju menic 12->24V. A na dobijeni je tam lodni motor, elektrocentrala, solarni panel a samozrejme moznost pripojky 230V pokud jsem nekde v pristavu.

Chteli jsme ale treba letos jet nekam pod stan (takovej putak autem) - krmit to z baterky v aute tak rano nejspis nenastartuji (je tam sice 80Ah, ale s menicem to kousne 2x vetsi proud) a druhak to hluboke vybijeni nedela startovaci baterii moc dobre. Jasne v tom aute se da jeste nejak vydejchat ty dve olovene baterie nekde v kufru, ale neni to zadnej zazrak. Ale treba vylet nekam na motorce je uz uplne mimo realitu - zarizeni samotne je velikosti bezneho radiobudiku - neni problem jej vozit sebou. Stacilo by mi opravdu aby to vydrzelo aspon jednu noc.

RV