Regulace teploty

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 11 14:35:18 CEST 2017

Ano teplota se meri v minutovych intervalech. Regulace meri kazdou sekundu,
ale je treba si uvedomit, ze se jedna o cca 200l prostor a topi do nej 28W
v cca 4m kabelu rozprostreneho v podlaze. Ten vykon neni nijak zavratnej,
aby to takhle rychle houpalo.

Ted me, ale napada, kdyz vidim tu pilu na grafu, ze takhle casto ten
termostat urcite nespina.

http://www.jakjevenku.info/graf/grafXY_od_do_new.php?odd=2017-05-11&odh=13:14:00&dod=2017-05-11&doh=14:14:00&typ=tep&stanice=lihen&grafx=900&grafy=600&secx=60

zda to neni problem samotneho mereni - beru jen jeden vzorek - jestli to
neni nejaka nejistota v ramci mereni cidla. Zkusim to upravit tak aby se
bralo treba osm vzorku a prumerovalo se. Nicmene tu nejistotu mereni bych
cekal, ze bude nahodna "chlupatice" a ne takhle pravidelna.

RV