Re: 5v relé připojené do zásuvky (versus výkonná 34V LED)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Březen 25 00:41:53 CET 2017

 25.3.2017, 0:41:10

Pred casem, jsem tu postoval nasledujici:

Ledky zapojuji na jednoduchy zdroj proudu (600V mosfet, TUN, 2*R cca
10 kc v beznych cenach).  Hodnota proudu je nastavena na max.
katalogovy I led, nebo kousek niz. Pracovni I dany reaktanci
predradneho C pak na cca 50-75% katalogove hodnoty. Za bezneho stavu
je tedy proudovy zdroj plne otevreny a prakticky nesnizuje ucinnost.
Uplatni se jen pri zapnuti nebo eventualnim prurazu C.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Linhart napsal:

> Dobrý večer,

>     to je pěkný odkaz. Chystám se budovat něco podobného pro LED (230V
=>> 100mA - 500mA / 34V).