Re: 5v relé připojené do zásuvky (versus výkonná 34V LED)

Jan Linhart hw na liny.cz
Pátek Březen 24 22:46:10 CET 2017

Dobrý večer,

    to je pěkný odkaz. Chystám se budovat něco podobného pro LED (230V
=> 100mA - 500mA / 34V).

Takže neřeším napěťové špičky (50W LED silně poddimenzovávám), ale trápí
mě občasný zapínací

prskanec. Mám strach o lustrový vypínač. Cesta nejspíš vede k tyristoru.
Pěkně prosím, nemáte

někdo v rukávu podobně pěkný odkaz, kde by byla řešena zapínací špička,
respektive prvotní sepnutí

v nule? Dal by se potom vypustit sériový odpor k omezovací kapacitě?
Nemůže si to pak někde

v rozvodu vyčmuchat cívku a rozkmitat se s ní, ve smyslu kapacity
"nepokažené" seriovým odporem?

S díky a přáním hezkého víkendu

Honza