Pasivni propust vyssiho radu

Jaroslav Lukesh (seznam IMAP) lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 20 10:02:22 CET 2017

Mrkněte jak je udělané PWM u Mozzi projektu

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>

Jde to udělat taky jako sigma-delta DAC, ale zase to chce rychlý
procesor. Zatím jsem nenašel žádný uP, který by to měl udělané jako
periferii i když by na tom nic nebylo - je to v podstatě jen akumulace
hodnoty a výstup přenosu na pin. Asi by šlo pro tt. účel využít třeba
SPI a nějak to alespoň částečně předpočítat a tabelovat. To by pak mělo
slušně zvládnout i takové AVRko.

Mrazík