Pasivni propust vyssiho radu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 20 11:01:22 CET 2017

Myslíte tohle
http://www.openmusiclabs.com/learning/digital/pwm-dac/dual-pwm-circuits/
Náhodou to řeším teď taky pro audio signál a zatím mi vychází jako
nejlepší hybrid čisté PWM a sigma-delta. Sigma-delta má střídu buď 0
nebo 1, PWM jí může rozlišit podrobněji ale zase na vyšší frekvenci se
už přesnost ztrácí. Zkusím to nějak zkombinovat, ale zatím nemám přesně
promyšlené jak, resp. jak počítat hodnoty střídy PWM aby se ta přesnost
neztrácela. Určitě to nějak půjde, zatím jediný hmatatelný výsledek je
vyplašení kocoura.

Mrazík