Pasivni propust vyssiho radu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 19 21:43:34 CET 2017

Možná to fakt blbě chápu, ale hovoří o PWM a to chápu jako obdélník s
fixní frekvencí a proměnnou střídou - a chápou to tak zřejmě i výrobci
čipů, přičemž frekvence určuje šířku pásma převodu a střída hodnotu.
Sigma-delta DAC má tu frekvenci opakování pulsů (resp. zde vzorkovací
frekvenci) mnohonásobně vyšší než je požadovaná šířka pásma, což může
poněkud snížit nároky na požadovaný filtr při zachování rozumného
rozlišení. Fakticky je to samosebou taky druh PWM a proto si možná
nerozumíme.

Mrazík