Re: Problém s procesorem

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Březen 17 06:49:32 CET 2017


Viklani pistu ve valci jsem videl v TV v nejake stare reportazi, byl tam
stul, na nem polozene vyrobene nove valce a zeny zkousely pisty. Bylo to
nekde, no vlevo dole... :-)
Co se tyka prefukovych kanalu na Jawe, na me byvale 350, model 638, jsem
ten prekryvajici hlinik odbrousil a hodne se zvedl vykon v nizkych
otackach, melo to jednoznacny prinos.
Ale to bylo 20let zpatky, dnes me motorky nezajimaji, v tom provozu se neda
klidne jezdit. Kdysi me jeste zajimali moto veterani, ale to me taky preslo
po te, co se kseftu s dily chopili ti sileni prekupnici.
K.



Dne 16. března 2017 13:32 hwnews konference <hwnews na cncnet.info> napsal(a):

>
> No nechci Vam brat iluze, ale viklanim pistu ve valci se opravdu nic
> nezkouselo...
>
> obrobky byly roztridene podle rozmeru a vybiraji se k sobe tak aby treba
> pri lisovani mely stejny presah - paradoxne je to ten nejlepsi zpusob
> vyroby, ale neni to vhodne pro masovu produkci
>
> takto se treba kompletuji spickove motory - treba pri lisovani pistniho
> cepu mate roztridene cepy do peti krabic s navazujicimi rozsahy prumeru -
> zmerite prumer diry v pistu a podle predepsaneho presahu vyberete ten
> spravny cep - na mereni se pouzivaji treba pneumaticke kalibratory (jak der
> tak tech cepu)
>
> co se tyka tech Jaw a nepasovani prefukovych kanalu vlozky valce na kanaly
> v telese valce - to je jen naprosta neznalost (od amateru) jak funguje
> vratne vyplachovani (system Schnurle) a jake panuji podminky v okamziku
> prefukovani smesi - ten schod mezi oknem vlozky a kanalem ve valci je
> naprosto zasadni a pokud jej odstranite tak motor ztrati parametry - je to
> naprosto zasadni a pritom v kazde diskuzi na ruznych moto a skutro forech
> se na to da narazit
>
> jeden cas jsem jezdil soutezne kategorii F1-V s modely lodi (uz je asi na
> odpis nebot je to silene narocne na techniku - opravnene oznaceni F1) a
> tech motoru jsme se neco natrapili a naupravovali - bezne se litrovy vykon
> pohyboval kolem 500hp - tam hraly roli i naproste detaily - mimo jine prave
> i to pasovani ruznych dilu na sebe
>
> RV
>
> Dne 16. března 2017 8:14 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
>
>> Vrtání motoru bylo skutečně jiné, ale třeba v Jawě (možná i škodovka)
>> seprováděl ruční výběr pístů do válců. Tedy tak, že se písty postupně
>> strčily do válce a zkoušelo se kolik se tam viklají.
>> Rozptyl výkonů byl i dán seřízením karburátorů, trysky mohly mít také
>> větší rozptyl. V jawě třeba poslední modely měly vložku válce v hlinikovém
>> tělese a vzájemně jim nepasovaly kanály, byla to náhoda co koupíte.
>> Navíc dělaly se i podvody typu, že v mototechně Vám vyměnili před
>> přebírkou něteré díly za použité, třeba tlumiče. Mám příbuzné kteří novou
>> š120 po půl roce raději prodali, koupili si ojetou a až tahle vydržela.
>> A to dnes máme lidi, co by tyhle doby chtěli zpět.
>> Karel
>>
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20170317/57d28810/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list