Re: Problém s procesorem

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 16 13:32:54 CET 2017

No nechci Vam brat iluze, ale viklanim pistu ve valci se opravdu nic
nezkouselo...

obrobky byly roztridene podle rozmeru a vybiraji se k sobe tak aby treba
pri lisovani mely stejny presah - paradoxne je to ten nejlepsi zpusob
vyroby, ale neni to vhodne pro masovu produkci

takto se treba kompletuji spickove motory - treba pri lisovani pistniho
cepu mate roztridene cepy do peti krabic s navazujicimi rozsahy prumeru -
zmerite prumer diry v pistu a podle predepsaneho presahu vyberete ten
spravny cep - na mereni se pouzivaji treba pneumaticke kalibratory (jak der
tak tech cepu)

co se tyka tech Jaw a nepasovani prefukovych kanalu vlozky valce na kanaly
v telese valce - to je jen naprosta neznalost (od amateru) jak funguje
vratne vyplachovani (system Schnurle) a jake panuji podminky v okamziku
prefukovani smesi - ten schod mezi oknem vlozky a kanalem ve valci je
naprosto zasadni a pokud jej odstranite tak motor ztrati parametry - je to
naprosto zasadni a pritom v kazde diskuzi na ruznych moto a skutro forech
se na to da narazit

jeden cas jsem jezdil soutezne kategorii F1-V s modely lodi (uz je asi na
odpis nebot je to silene narocne na techniku - opravnene oznaceni F1) a
tech motoru jsme se neco natrapili a naupravovali - bezne se litrovy vykon
pohyboval kolem 500hp - tam hraly roli i naproste detaily - mimo jine prave
i to pasovani ruznych dilu na sebe

RV