RE: Kicad, první zoufalý boj

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 9 15:55:07 CET 2017

To predsa riesi zmena originu a cez space vynulovanie distance metra.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Thursday, March 09, 2017 3:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kicad, první zoufalý boj

Jednak je tam zbytocny, ale aj vadi pri kresleni, ak chce mat clovek jeden roh dosky v pozicii 0,0. Potom ciary ramceku zavadzaju a prekryvaju sa s vodivymi cestami, co dosku zneprehladnuje.
Bohuzial, absolutny koordinat 0,0 je pevne zviazany s hornym lavym rohom "standardneho" rozmera papiera (WTF?) napriklad A4, neda sa posuvat (tak aby sa od neho suciastky dali referencovat trebars v dialogovych oknach) a to ze Y os pribuda smerom dolu, to som uz spominal.