Re: Kicad, první zoufalý boj

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 9 15:29:55 CET 2017

Jednak je tam zbytocny, ale aj vadi pri kresleni, ak chce mat clovek
jeden roh dosky v pozicii 0,0. Potom ciary ramceku zavadzaju a
prekryvaju sa s vodivymi cestami, co dosku zneprehladnuje.
Bohuzial, absolutny koordinat 0,0 je pevne zviazany s hornym lavym
rohom "standardneho" rozmera papiera (WTF?) napriklad A4, neda sa
posuvat (tak aby sa od neho suciastky dali referencovat trebars v
dialogovych oknach) a to ze Y os pribuda smerom dolu, to som uz
spominal.