[OT] PC na strihani videa

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 20:28:33 CEST 2017

Tak jako starý střihač, tak si dovolím trochu oponovat.
Točil jsem reportáže a mám zkušenosti už z win98 a třeba s kartou AV
Master a podobnými.
V této relaci mi jich prošlo rukama opravdu hodně a nebudu je tady
jmenovat.
Pokud někdo bude chtít, tak není problém.
Stříhal jsem video na Win98, Win XP, Win Vista, Win 7, 8, 10.
Co k tomu říct a co dotyčný bude potřebovat.
Win 98 - potřeboval rychlý disk, většinou SCSI,vstupní karta většinou AV
Master, ale byly i jiné, ale ne tak dobré.
Win 2000 - to bylo podobné, jen jsme museli přejít na jiné karty, i když
se s AV Master za určitých okolností použít dalo, chyběl náhled a
chodilo to hlavně na BX čisetech.
Win XP, Vista, apod. -
Win XP, Win Vista, W7, Win 8, Win10,

Omlouvám se za tu historickou přednášku.
Stříhat můžete na běžném stroji, dnes jsou PC tak rychlé, že si s tím
nemusíte dělat starost, tedy pokud to nechcete dělat jako profík.
I tak uspějete.
To, co píše pan Kutina níže, takje spíše pro profi stroj.
Mno, já ho tu vlastně v té setavě mám. 1TB ssd disk, 32 GBRAM, několik
disků, Grafika dostačující na vše - nemá problém,