[OT] PC na strihani videa

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 29 21:22:54 CEST 2017

Dne 29.6.2017 v 20:28 J. Polívka napsal(a):

> Mno, já ho tu vlastně v té setavě mám. 1TB ssd disk, 32 GBRAM, několik
> disků, Grafika dostačující na vše - nemá problém,

Ano, přesně takhle jsem tu konfiguraci měl na mysli :)

Jinak byly doby, kdy stříhat video v PALu dalo dost práce a následně i
času při generování výsledného videa. Celkem nedávno stejný čas zabralo
stříhánoi v HD a FullHD - no a dneska je pohřeb pro jakékoliv železo
stříhání ve 4k (a mně, protože nejsem rozazlenej, to stejně stačí v HD,
a to jakž takž jde i na tom notebooku). Samozřejmě to nedělám
profesionálně a ani ne dobře...

Pavel Kutina