[OT] PC na strihani videa

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 29 19:24:55 CEST 2017

Paměti, co se do desky vejde (a samozřejmě OS a aplikace, které tu paměť
dokážou využít, takže obojí 64bit) a výkonný SSD, co peněženka unese -
plotnový disk nechat na krátkodobou archivaci (i za tu cenu, že časem
SSD dostane za uši a začne opotřebením zpomalovat, holt je to potřeba
chápat jako drahý spotřebák, zvlášť v takovéto aplikaci).

Grafiku podle toho, čím bude stříhat - ona dokáže docela dost pomáhat
při renderingu, takže se poinformovat tímto směrem. Na stříhání videa je
každý HW slabý, takže tomu PC pomoci, co to půjde. On ten procesor není
zrovna technologickým vrcholem, chtělo by to aspoň současou generaci i5,
tohle je aplikace, kde je hrubý výkon vidět. Sám se snažím drobnosti
stříhat na notebooku obdobné třídy a je to za trest i s tou pamětí a SSD :)

Pavel Kutina