Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Vladimir Franek franek na skip.cz
Středa Červen 14 16:24:15 CEST 2017

Zdar, firma ve které pracuje syn používá KIPOR KDE30E3 k naprosté spokojenosti k napájení
poměrně velkého množsví UPSek a samozřejmě i trochu větších serverů.
KIPOR centrálu zapůjčil a po vyzkoušení instaloval nafest včetně IP ovládání.
I dalších pár známých má s KIPORem pozitivní zkušenost. Jejich technici jsou velmi
vstřícní.
Vladimír

 Od:   Jiri Sladek <sladek na czhops.cz>
 Komu:   "hw-list na list.hw.cz" <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   14.6.2017 10:46
 Předmět:   Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Zdravím konferenci, prosím o radu.

V našem podniku se bude opravovat trafostanice a bude 6-hodinový výpadek.
Já bych rád udržel v chodu alespoň servery a další zařízení, kvůli
připojení vzdálených uživatelů.

Zvažuji, že bych použil elektrocentrálu, z ní napájel velkou UPSku, z ní
další dvě UPSky a z nich tři servery.

Dotazy:
   Jak moc se mám obávat zničení těch UPSek nebo nedejbože zničení serverů?
   Bude to fungovat? Nemohou nastat nějaké problémy?
Máte s tím nějaké zkušenosti?

Detaily:
elektrocentrála HONDA ECT6500
--> APC Matrix-UPS 3000