Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Středa Červen 14 15:44:58 CEST 2017

Před mnoha lety jsem dělal měření na nějaké centrále, tam se zase báli
že jim to při náhlém odlehčení bude ničit invertorové svářečky. Dal jsem
to sem

vaelektronik.cz/fotky/centrala.zip

dělalo to na mě dojem, že už samotný alternátor má dost zatlumené reakce
změny napětí - jestli to nemá rotor z plného železa? Měřil to se mnou
silnoproudař a nějak jsme došli k tomu, že pokud by se skokové změny
napětí při změnách zátěže měly lépe potlačit, bylo by dobré k centrále
připojit nějaký velký asynchronní motor a nechat ho běžet naprázdno.

Anděl