Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Čtvrtek Červen 15 10:47:53 CEST 2017

Díky všem za rady.
Také děkuji Petrovi Labajovi za originální řešení, a tady jsem mu sepsal
odpověď.

V původním dotazu jsem nepopsal všechny souvislosti, nebylo to potřeba.
Ono je to tak, že k naší centrální budově jsou připojené 3 pobočky
pomocí mikrovlnných spojů, a také několik mobilních uživatelů přes
internet.
Těchto asi 20 vzdálených uživatelů se naše odstávka trafačky přímo
netýká, a byla by škoda, kdyby nemohli pracovat.

Proto jsem se rozhodl, že udržíme v chodu servery a když už má ta
cetrála 6500VA, tak utáhne i pár stanic na počítačovém rozvodu.
Ostatní blízké stanice, které nejsou na počítačovém rozvodu, mají smůlu.
Jejich uživatelé si vezmou deky a půjdou se opalovat. Hlavně si musí
vzít dost opalovacího krému, výpadek bude dlouhý a už to docela peče.

Zítřejší akci také beru jako přípravu na další pohromy, výpadky a jako
test možnosti náhradního napájení.

Tolik na vysvětlenou, proč dělám to co dělám

Jiří Sládek