Budoucnost FPGA

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červen 8 18:27:20 CEST 2017

Ještě mě tak napadlo (možná je to blbost) že třeba i ta obyčejná
celočíselná násobička ve FPGA je asi udělaná efektivněji. V procesoru se
snaží udělat ji jako jedno-cyklovou, v některých FPGA sice můžete po
jednom cyklu dát nové operandy, ale vlastní výpočet může trvat několik
(přesně definovaných) cyklů, čili výsledek vypadne se zpožděním. Což u
některých algoritmů nemusí až tak moc vadit - když o tom vím a
přizpůsobím tomu celkový návrh. Takhle pojatá násobička bude patrně
jednodušší.
Je v téhle úvaze někde chyba ?

Mrazík