Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Leden 30 12:13:55 CET 2017

Na automaticky (a castejsi) sync na XP i Win7 mam na potrebnych masinach
nainstalovany NetTime z http://www.timesynctool.com/

Da se to docela hezky nakonfigurovat a mam celkem slusnou
pravdepodobnost, ze mi cas na PC nebude kolisat o vice, nez nejake
zanedbatelne milisekundy (teda, s mym pristupem casu by mi mnohdy
stacily i hodiny slunecni, ale to uz je celkm jiny pribeh :)

Pavel Kutina